Op de basisschool was 'verhalen schrijven' mijn favoriete tijdverdrijf. Dat je daar ook nog een cijfer voor kon krijgen, was alleen maar mooi meegenomen. Maar naast schrijven, tekende ik ook erg graag. Als je vroeger aan mij vroeg wat ik wilde worden als ik groot was, zei ik steevast: "schrijver, en dan maak ik tekeningen in mijn eigen boek!"

Tekenaar ben ik al. Waarom noem ik mezelf dan nog geen schrijver? Ik schrijf vaak korte stukjes. Op deze blog kun je verschillende pennenvruchten van mij lezen. Ik heb ze onderverdeeld in verschillende categorieën, te weten: 

Boeken en verhalen - updates van mijn boek en korte verhalen
Busboekje - hier vind je opgevangen gesprekken van mijn mede reizigers in het OV, een constante bron van inspiratie en ergernis
Reisverhalen - dat spreekt voor zich
Overig - lekker makkelijk, alles wat niet in de hierboven genoemde hokjes past

Veel leesplezier!